Ultreia
Ubicat a la històrica Union Station de Denver, Ultreia és l’últim restaurant de Crafted Concepts, el grup que hi ha darrere de quatre restaurants guardonats de Denver: Rioja, Stoic & Genuine, Euclid Hall i Bistro Vendôme.
La xef Jennifer Jasinski, juntament amb la seva sòcia comercial Beth Gruitch, van obrir Ultreia al Gran Saló de l’edifici per servir pintxos per compartir i tapes dels països de la península Ibèrica i Portugal.
La paraula Ultreia té les seves arrels en llatí, es tradueix lliurement com “en endavant” i fa referència a les paraules d’encoratjament que es cridaven als pelegrins pel seu Camí de Sant Jaume: un pelegrinatge de 1.000 anys al santuari de Sant Jaume a la catedral de Santiago de Compostel·la. Semblava un nom adequat per a un restaurant situat en un nucli de trànsit.
Restaurant Toro Boston
Toro és un bar i restaurant de tapes espanyol ubicat a Boston des de l’any 2005.
Creat pels xefs guanyadors del premi James Beard, Ken Oringer i Jamie Bissonnette, la carta inclou plats calents i freds d’inspiració barcelonina, dissenyats per ser servits i gaudits com a tapes.
La carta de begudes inclou còctels d’inspiració clàssica i una carta de vins eclèctica i curosament seleccionada.
Top Spanish Cafe Restaurant
Top Spanish Cafe és un restaurant i càtering que ofereix plats espanyols (paelles valenciana, paella marinera, tapes, pernil ibèric i serrano, una varietat de formatges, vins i sangries, a més de carns, peixos i opcions vegetarianes).
Top Spanish Cafe Daily Tapes and Wine és un lloc fantàstic per relaxar-se després d’un dia de feina. Top Spanish Cafe es troba a NW DC, al límit amb el barri de Parkview/Petworth. Després de treballar durant molts anys com a xef executiu d’alguns dels millors restaurants de la ciutat, el xef Gabriel Flores mostra una àmplia experiència en l’escena culinària de DC al seu restaurant d’autor.
The 9th door Capitol Hill
The 9th Door és un autèntic bar de tapes d’inspiració espanyola del xef-propietari Brian Murphy que s’especialitza en paella, carns a la brasa i marisc.
El bar situat a Capitol Hill, al costat de Lincoln Street, ofereix una gran varietat de gintònics i sangria, cava i vins espanyols, a més de cerveses locals i espanyoles.
Compta amb alguna especialitat catalana entre la seva oferta.
Taberna del Alabardero
Taberna Del Alabardero va obrir les seves portes l’any 1989, convertint-se en un dels primers restaurants espanyols a DC, i va celebrar el seu 30 aniversari amb el premi RAMMY d’Honor 2019. El xef espanyol Oscar Ordóñez recupera l’autèntica cuina espanyola i presenta nous plats amb ingredients tradicionals.
La carta de temporada de la taberna inclou tapes clàssiques, paelles, sangria i postres típics. Tenen una important presència de vins catalans a la carta.
El restaurant original es va obrir a Madrid al 1974.
Oloroso
Bar de Tapes espanyoles amb plats d’influència de cuina catalana a Philadelphia.
MfK
mfk. és un local íntim i centrat en el mar que ha guanyat nombrosos premis gastronòmics, inclòs un premi Michelin Bib Gourmand cada any des de la seva obertura el 2014.
La cuina s’orienta cap a preparacions senzilles d’ingredients d’alta qualitat, a l’estil de les regions costaneres catalanes i basques.
Mercat a la planxa
Mercat a la Planxa és una interpretació moderna de les tradicions catalanes atemporals. Situat a l’avinguda Michigan, Mercat ofereix una autèntica experiència gastronòmica que combina carns fresques i productes amb l’esperit enèrgic d’un mercat barceloní.
L’ambiciós menú del Mercat captiva els comensals amb el seu remix magistral d’autèntica cuina espanyola fent èmfasi en la cuina Catalunya. Dels d’entrants a l’estil de street food fins a clàssics arrossos i especialitats a la brasa. Complementa l’experiència una selecció extensa i ben curada, de creacions amb cava, sangria, vins i còctels.
Mercat a la Planxa combina el millor del món vell i el nou, aportant una toc i l’estètica catalana al cor de Chicago.
Tenen un brunch anomenat Barcelona.
El xef López Amat havia treballat a El Bulli i als restuarants de Carles Gaig i Jean-Luc Figueres, entre d’altres.
Little Spain
Projecte de restauració que uneix tres xefs de l’olimp culinari mundial, els germans Adrià i José Andres.
Es tracta d’un mercat amb diverses parades de platets, pintxos i tapes per degustar.
Les Pyrénnées
Botiga gourmet i restaurant a Old Montreal que ofereix un menú colorit elaborat amb productes de mercat seleccionats amb cura i elaborat per xefs apassionats en un ambient acollidor.
Serveixen plats bons i autèntics: plats de mar i muntanya que homenatgen l’heterogènia culinària dels Pirineus i del litoral mediterrani. La carta compta amb una parrillada de carn, paella catalana i botifarra.
El Born
Barcelona és una d’aquelles ciutats màgiques que es reinventa constantment. I això enlloc és més cert que al barri del Born, on els antics carrerons són un espai de joc per a les novetats en moda, art i oci nocturn. Inspirat en aquest esperit inquiet, l’Elena Manich va obrir un restaurant i comptant amb el xef Alberto Astudillo, ha donat un gir a les clàssiques tapes amb el teló de fons de Brooklyn.
La carta està formada per tapes i platillos tradicionals catalans i escrits en català!
Del Mar
El restaurant va ser dissenyat íntegrament a Espanya i muntat per un equip d’artesans espanyols per celebrar l’artesania i l’estil de vida local.
La carta ofereix una varietat de tapes tradicionals i de temporada, entrants a la brasa a la catalana, així com una paella d’autor. Carta de vins i de còctels ben elaborats en un espai de dos pisos amb vistes al riu, dissenyat per l’interiorista barceloní reconegut mundialment Lázaro Rosa Violan.
El Café del Mar i la Cabana són espais que ofereixen experiències a l’aire lliure. Els menjadors privats mostren un estil únic i sofisticat. La terrassa exterior del segon pis ofereix vistes panoràmiques del port esportiu i del club nàutic del moll.