Neix Gourmet.cat, el primer Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya

  • Actualitat alimentària
  • Agenda
  • Al món
  • Informació
  • Segells i marques
  • Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
Dimecres 28.04.2021

Què

Gurmet.cat

Del 28 al 30 d’abril Vilanova i la Geltrú, serà l’escenari d’aquest nou espai de participació i trobada creat amb l’objectiu i la finalitat de conèixer les innovacions i les tendències d’un futur proper en el sector de l’alimentació i la gastronomia a Catalunya. La iniciativa es promou des del consistori de la capital de la comarca del Garraf i l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf, amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Qui

Carme Ruscalleda i altres professionals del sector

La sessió inaugural de Gurmet.cat estarà oberta a tots els públics, de manera gratuïta, prèvia inscripció i amb aforament restringit. En aquest preàmbul del 28 d’abril per la tarda, la xef Carme Ruscalleda farà la ponència d’obertura i precedirà un repertori d’intervencions en les què s’exposaran diferents casuístiques d’innovació per part de les empreses penedesenques Cafés Novell, La Granja, Ametller Origen, Cudié i Família Torres.

 

On

A l’auditori Neàpolis de Vilanova i la Geltrú

Les jornades del 29 i 30 d’abril estan reservades als congressistes, que hauran de fer inscripció prèvia (aquí) i atendre les limitacions de l’aforament de l’auditori Neàpolis, seu de l’esdeveniment. Aquests dos dies es parlarà de la internacionalització del sector alimentari, els canvis d’hàbits dels consumidors, la irrupció de nous valors en el consum gastronòmic, la sostenibilitat aplicada als envasos, l’evolució del canal Horeca i les noves tendències de màrqueting i les novetats en els processos de comunicació. En un altre apartat també s’exposaran models reeixits de destinacions gastronòmiques, des del Basque Culinary Center.

Per saber-ne més

Les oportunitats del petit productor

Agrofresc, Anthesis Lavola, Blai Peris, Caprabo, Damm, Gallina Blanca, Glass, Laduc, Oleum Flumen, Sant Aniol, Unilever i Veritas omplen el cartell de ponències, al costat d’ACCIÓ, Catalonia Gourmet, Horeca Solutions i Prodeca.

En aquest sentit, divendres 30 d’abril, a les 11h, el director gerent de Prodeca, Ramon Sentmartí, participarà en la taula de ponències ‘Les oportunitats del petit productor. Nous canals de venda i la internacionalització’ juntament amb el director de Màrqueting de Caprabo, Xavier Ramón, i el gerent de Blai Peris, Àlex Peris. Entre altres punts, Sentmartí desenvoluparà la iniciativa Gastroteca, “un referent obligat a l’hora d’explicar noves fórmules per acompanyar al mercat a una diversitat de productors que, d’una altra manera, veurien limitades les seves capacitats de comercialització”, en paraules de la direcció de NODE Garraf.

Els ponents disposaran de 15 minuts per a una primera intervenció i, després, atendran les preguntes del torn obert als assistents.

Gastroteca.cat

Altres ponents i intervencions

T’interessa conèixer els ‘Referents d’innovació en els sectors gastronòmics’? Segueix les intervencions de Ramon Novell (Cafès Novell), Sergi López (La Granja Foods), Albert Cirujeda (Bombons Cudié), Mireia Torres (Família Torres) i Josep Ametller (Ametller Origen) que tindran lloc aquesta tarda.

Vols estar al dia de les ‘Tendències internacionals i mercats potencials’ dels productes gastronòmics? Segueix la taula de ponències integrada per Marta Amorós, gerent de Clúster Gourmet de Catalunya: Marc Moreno, consultor d’internacionalització en l’àmbit agroalimentari a ACCIÓ i Ariadna Prats, directora d’Exportació de Sant Aniol dijous 29 d’abril.

‘Salut i valors gastronòmics’ són prioritaris per a tu? Divendres 30 d’abril escolta les veus de Martí Terés, fundador de Oleum Flumen i Francesc Galí, director de Marketing de La Fageda, abans de la taula de cloenda ‘Els pilars del màrqueting gastronòmic’ a càrrec de Toni Massanés, director de la Fundació Alícia.

Neápolis-Vilanova_i_la_Geltrú-2048x1530

NODE Garraf, Agència de Desenvolupament

NODE Garraf és una entitat pública consorciada formada per administracions públiques i agents socials o l’eina executiva per dur a terme les estratègies compartides que han de permetre millorar l’actual situació econòmica en tot allò que signifiqui defensa del territori, aportació de recursos i fer atractiva la comarca del Garraf per totes aquelles activitats empresarials que generin ocupació i riquesa.

Entre els principals objectius de l’entitat es troben:

  • La generació d’activitat econòmica
  • La creació d’ocupació
  • Fer visibles els actius i avantatges de la comarca
  • Afavorir la continuïtat de l’activitat empresarial
  • La captació d’inversions i nous recursos

Altres entrades

Segueix-nos!
This error message is only visible to WordPress admins
There has been a problem with your Instagram Feed.