Tomàs Moré, coordinador de PIMESTIC

Inici>Notícies >La veu del sector >Tomàs Moré, coordinador de PIMESTIC
1
  • Quina utilitat té Internet com a canal de comercialització?

  • 30/10/2009
  • Tomàs Moré, coordinador de PIMESTIC
  • El canal d’Internet és imprescindible per la comunicació de l’oferta en alguns sectors i cal estar atents, ja que creix molt de pressa.

  • Pel que fa al sector agroalimentari, són poques les empreses que aprofiten el web per comprar i vendre, organitzar-se en xarxa i relacionar-se amb els clients finals. Tenen clar que cal ser-hi però els falta trobar la presència òptima. Els compradors també han de vèncer les reticències respecte la qualitat del servei, la logística i la seguretat de les transaccions tot i que aquests aspectes han millorat molt.

    Des del Pla PIMESTIC, mostrem casos d’empreses que apliquen les TIC i els va bé (la Gastroteca.cat ens serveix per conscienciar sobre la necessitat d’estar ben posicionats a Internet); presentem un servei d’un orientador (que subvencionem fins a un 75% del seu cost en el cas d’un servei bàsic) i donem informació sobre ajuts per implantar les solucions proposades; també recollim recursos al nostre web (www.pimestic.cat). Respecte la implantació del comerç electrònic, és encara molt baixa: només el 15,9% de les empreses catalanes de més de 10 treballadors venen per Internet mentre que les que compren són el 26,4%; a més, el 36,8% d’aquestes no disposen de web propi.

     

     

Comentaris rebuts (0)
  • banner vols ser a gastroteca
  • amb distintiu
  • es temporada de
Notícies Gastroteca
No us perdeu cap esdeveniment
Registreu-vos al butlletí
Informeu-vos de les nostres novetats:
Xarxa gastroteca.cat
  • Facebook
  • youtube
  • flickr
  • twitter
Aplicatius mòbils
Aplicatius Mòbils
Una nova forma de connectar-se a gastroteca.cat
Mapa interactiu
 
Trobeu el que busqueu en el nostre mapa.