Marta Santamaria, Cap del Servei de Promoció Comercial de la DG de Comerç

Inici>Notícies >La veu del sector >Marta Santamaria, Cap del Servei de Promoció Comercial de la DG de Comerç
1
  • Què aporten les fires com a instrument comercial?

  • 02/10/2009
  • Marta Santamaria, Cap del Servei de Promoció Comercial de la DG de Comerç
  • Les fires són l’instrument comercial més rendible per les empreses, perquè amb molt poc temps i espai concentren oferta i demanda. Ho són també pels municipis, com element potenciador del comerç, el turisme i tot el teixit socioeconòmic d’un territori.

  • És molt important que les fires estiguin ben organitzades i que tinguin un valor diferencial, ja sigui per ser referents consolidats en un sector i/o per aportar elements específics i innovadors en nínxols de mercats concrets. És igualment important la feina prèvia a la fira, tant per part de l’organització com dels expositors, sobretot pel que fa al fet d’agendar trobades entre oferta i demanda.

    Des del Servei de Promoció Comercial enguany hem iniciat un curs de postgrau precisament amb l’objectiu de dotar d’eines útils als organitzadors de les fires per tal que aquestes siguin al màxim d’eficients i eficaces tant pels organitzadors com pels expositors.

     

     

Comentaris rebuts (0)
  • banner vols ser a gastroteca
  • amb distintiu
  • es temporada de
Notícies Gastroteca
No us perdeu cap esdeveniment
Registreu-vos al butlletí
Informeu-vos de les nostres novetats:
Xarxa gastroteca.cat
  • Facebook
  • youtube
  • flickr
  • twitter
Aplicatius mòbils
Aplicatius Mòbils
Una nova forma de connectar-se a gastroteca.cat
Mapa interactiu
 
Trobeu el que busqueu en el nostre mapa.