Anna Barceló, responsable de Promoció del Patronat de Turisme Costa Brava Girona

Inici>Notícies >La veu del sector >Anna Barceló, responsable de Promoció del Patronat de Turisme Costa Brava Girona
1
  • Què aporten les fires com a instrument comercial?

  • 2/10/2009
  • Anna Barceló, responsable de Promoció del Patronat de Turisme Costa Brava Girona
  • Amb les fires aconseguim apropar el territori i la destinació turística a través del producte.

  • De fet, la gastronomia és un aspecte recurrent de tots els nostres elements promocionals, un dels quals és precisament  la guia gastronòmica de les comarques gironines que vam reeditar pel Fòrum Gastronòmic on també vam presentar El Menú del Centenari de la Costa Brava. Un dels beneficis principals d’una fira és poder potenciar la nostra imatge per bé que n’hi ha que són més propícies per promocionar alguns productes turístics; en el cas de les propostes gastronòmiques, s’han convertit en una eina important per vendre’ns tot l’any.

    Pel que fa al retorn que en tenim, és difícil valorar-lo però en tot cas ho mesurem a nivell dels contactes per organitzar viatges de premsa perquè els mitjans vinguin i parlin del nostre territori; també en el fet que les empreses turístiques ens incorporin al seu catàleg, tant els tour operadors com les agències de viatge. A més, a través de butlletes sabem d’on procedeixen els turistes que després ens visiten i passen per les oficines de turisme. A l’hora d’obtenir major afluència de públic, resulta clau la ubicació de l’estand i poder estar a prop de l’accés o passadís principals.

Enllaços:
Comentaris rebuts (0)
  • banner vols ser a gastroteca
  • amb distintiu
  • es temporada de
Notícies Gastroteca
No us perdeu cap esdeveniment
Registreu-vos al butlletí
Informeu-vos de les nostres novetats:
Xarxa gastroteca.cat
  • Facebook
  • youtube
  • flickr
  • twitter
Aplicatius mòbils
Aplicatius Mòbils
Una nova forma de connectar-se a gastroteca.cat
Mapa interactiu
 
Trobeu el que busqueu en el nostre mapa.