Butlletí

Inici>Butlletí

Aquí trobareu l'últim butlletí de la gastroteca.cat. Al menú de la dreta podreu consultar la resta de butlletins publicats.

Butlletí Núm. 7 - Octubre 2009 - Gastroteca.cat.
Si no pot visualitzar aquest missatge correctament, faci clic aquí­:
http://www.butlleti.gastroteca.cat/publicats/butlleti07.htm
Subscriure's   |   Reenviar   |   Donar-se de baixa   |   Contacte  |   Butlletí Núm. 7 - Octubre 2009
Actualitat
 
fintot_190_9_0.jpgIMPLICA'T, campanya pel consum de productes de proximitat

fintot_189_9_0.jpgCartaví, concurs per impulsar les DO catalanes als restaurants

fintot_191_9_0.jpgLa Terra Alta aposta pel corder per a promocionar-se

fintot_177_9_0.jpgNeix Firalia, espai per millorar la competitivitat de les fires

fintot_176_9_0.jpgEcoviure exposarà productes amb certificació ecològica al Bages

 
A fons
 
fintot_167_9_0.jpg
Responsabilitat social de les empreses

Valor afegit a la comercialització
 
 
Agenda
Octubre
fintot_169_9_0.jpg 10, 11 i 12 d’octubre
Fira del torró i la xocolata a la pedra d’Agramunt
Agramunt
fintot_183_9_0.jpg 17 d’octubre
Jornada tècnica A Taula! Portem els aliments ecològics a les escoles
Manresa
fintot_184_9_0.jpg 17 i 18 d’octubre
15ª Fira de Formatges Artesans dels Pirineus – Sant Ermengol
La Seu d’Urgell
fintot_185_9_0.jpg 24 i 25 d’octubre
Fira de la Castanya
Viladrau
fintot_187_9_0.jpg 26, 27 i 28 d’octubre
Curs de tast de vins al Palau Robert
Barcelona
Veure més actes d'aquest mes 
 
ENQUESTA
 



Què esperes quan vas a una fira agroalimentària?

 
banner.jpg
La veu del sector

Què aporten les fires com a instrument comercial?

fintot_174_9_0.jpg

"Les fires són l’instrument comercial més rendible per les empreses, perquè amb molt poc temps i espai concentren oferta i demanda. Ho són també pels municipis, com element potenciador del comerç, el turisme i tot el teixit socioeconòmic d’un territori."

Marta Santamaria
Cap del Servei de Promoció Comercial de la Direcció General de Comerç


fintot_179_9_0.jpg

"Amb les fires aconseguim apropar el territori i la destinació turística a través del producte. [...]Un dels beneficis principals d’una fira és poder potenciar la nostra imatge. [...] en el cas de les propostes gastronòmiques, s’han convertit en una eina important per vendre’ns tot l’any."

Anna Barceló
Responsable de Promoció del Patronat de Turisme Costa Brava Girona


fintot_182_9_0.jpg

"Les fires permeten el contacte directe entre l’oferta i la demanda amb el valor afegit de poder provar els productes. També són útils per reforçar la imatge de marca, establir contactes comercials, obtenir informació del mercat, etc."

David Lapuerta
Director comercial d’Alimentaria Exhibitions


fintot_180_9_0.jpg

"Una fira constitueix un magnífic aparador del comerç i els productors d’una zona que en el cas d’Ebre Gourmet és les Terres del Ebre. [...]Molts dels que venen i coneixen l’oferta gastronòmica per primer cop solen repetir."

Teresa Culvi
Responsable Ebre Gourmet i regidora de Fires de l’Ajuntament de Deltebre


fintot_181_9_0.jpg

"Un dels beneficis de la fira és tot allò que anomenem intangible, com potenciar la imatge de l’empresa i la marca. [...]El nostre objectiu principal és donar-nos a conèixer i que els consumidors puguin saber de primera mà qui hi ha darrera cada producte i d’on prové."

Enric Blajé
President Associació de Productors Artesans del Vallès Oriental


 

Subscriure's |  Reenviar  | Donar-se de baixa  | Contacte
2010 Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya
Generalitat de Catalunya
Registreu-vos al butlletí
Informeu-vos de les nostres novetats:
Xarxa gastroteca.cat
  • Facebook
  • youtube
  • flickr
  • twitter
Aplicatius mòbils
Aplicatius Mòbils
Una nova forma de connectar-se a gastroteca.cat
Mapa interactiu
 
Trobeu el que busqueu en el nostre mapa.