Butlletí

Inici>Butlletí

Aquí trobareu l'últim butlletí de la gastroteca.cat. Al menú de la dreta podreu consultar la resta de butlletins publicats.

Butlletí núm. 22 - Gener 2011 - Gastroteca.cat.
Si no pot visualitzar aquest missatge correctament, faci clic aquí­:
http://www.butlleti.gastroteca.cat/publicats/butlleti22.htm
Subscriure's   |   Reenviar   |   Donar-se de baixa   |   Contacte  |   Butlletí núm. 22 - Gener 2011
Actualitat
 
fintot_570_28_0.jpgLa calçotada es consolida com la gran festa gastronòmica de l'hivern

fintot_580_28_0.jpgNeix Vinya & Tast, fira dedicada al món enogastronòmic

fintot_581_28_0.jpgLes Borges Blanques presenta els millors olis de Les Garrigues

fintot_582_28_0.jpgEls productes de les Illes, accessibles a la Gastroteca

fintot_583_28_0.jpg'Els productes del país haurien de ser a l'aeroport i a les estacions de servei'

 
A fons
 
fintot_572_28_0.jpg
El paper dels mitjans en la comercialització dels productes locals

 
 
Agenda
Gener
fintot_574_28_0.jpg Del 7 al 17 de gener
II Mostra gastronòmica de s'Anguila
Sa Pobla (Mallorca)
fintot_588_28_0.jpg Del 17 al 23 de gener
15a Fira de l’Oli d’Espolla
Espolla (Alt Empordà)
fintot_589_28_0.jpg 19 de gener
Jornada 'La venda de proximitat, eines per arribar al consumidor'
Manlleu (Osona)
fintot_590_28_0.jpg 23 de gener
Festa del Xató
Vilafranca del Penedès (Alt Penedès)
fintot_591_28_0.jpg 23 de gener
Fira de Sant Antoni – Fesolada de Santa Pau
Santa Pau (Garrotxa)
Veure més actes 
fintot_594_28_0.jpg
fintot_592_28_0.jpg
fintot_593_28_0.jpg
La veu del sector

Els mitjans de comunicació donen suficient importància als productes locals?

fintot_579_28_0.jpg

"Els productors locals no han tingut l'estructura per accedir d'una manera fluïda als mitjans, a diferència de les grans marques. Per sort ara la situació està canviant ja que els productes de proximitat cada vegada interessen més i és més fàcil accedir-hi" VEURE MÉS >>

Josep Sucarrats
Director de la revista Cuina


fintot_585_28_0.jpg

"Cada cop s’és més conscient de la necessitat de fer bé les coses i de donar-ho a conèixer... Aquí mateix a la Garrotxa ha sorgit el grup Cuina Volcànica, conscient de la importància de fer taca d’oli i prestigiar els productes locals a través d’una marca conjunta." VEURE MÉS >>

Cristóbal Colón Palasí
President de la cooperativa La Fageda


fintot_586_28_0.jpg

"Hi ha una tendència creixent a valorar els productes de proximitat i els mitjans de comunicació juguen un paper imprescindible en aquesta percepció ja sigui explicant quins beneficis ens aporta aquest consum o bé quins valors hi estan associats. No hi ha una bona cuina sense bons ingredients." VEURE MÉS >>

Jordi Vives
Director de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya i de la revista Agroactivitat


fintot_587_28_0.jpg

"Crec que el producte [...] comença a ser valorat també des del camp de la comunicació mediàtica gràcies en part a la consolidació i lideratge d’esdeveniments del sector com BCNDegusta, Fòrum Gastronòmic, Alimentària, Firatast, Gastroart, entre d’altres, i el sorgiment de fires a tot el territori." VEURE MÉS >>

Toni Iglésies i Trias
Director de comunicació i soci fundador d'Iglésies Associats


fintot_595_28_0.jpg

"Cada vegada els mitjans de comunicació paren més atenció als productes locals i de proximitat i els tenen més en compte. És una tendència però al mateix temps és un deure ja que tenim molt bon producte i uns excel·lents cuiners que el reivindiquen utilitzant-lo en les seves creacions." VEURE MÉS >>

Cristina Jolonch
Periodista especialitzada en gastronomia de La Vanguardia


 

Subscriure's |  Reenviar  | Donar-se de baixa  | Contacte
2011 Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya
Generalitat de Catalunya
Registreu-vos al butlletí
Informeu-vos de les nostres novetats:
Xarxa gastroteca.cat
  • Facebook
  • youtube
  • flickr
  • twitter
Aplicatius mòbils
Aplicatius Mòbils
Una nova forma de connectar-se a gastroteca.cat
Mapa interactiu
 
Trobeu el que busqueu en el nostre mapa.